Mi a teendő, ha nem indul a program a frissítést követően?

A DigiTerra Explorer 5 terepi adatgyűjtő, térképező, mobil térinformatikai szoftverrel kapcsolatos kérdések és válaszok
Forum rules
A DigiTerra Explorer 6-os verziójához kapcsolódó hasonló témájú fórum topikok bejegyzéseit a következő linken tekintheti meg:

DigiTerra Explorer 6 - Terméktámogatási fórum
http://www.digiterra.hu/forum/index.php ... =viewforum
User avatar
Balazs Hober
Site Admin
Posts: 260
Joined: Fri Aug 08, 2008 12:53 am
Location: Hungary, Budapest
Contact:

Mi a teendő, ha nem indul a program a frissítést követően?

Postby Balazs Hober » Mon May 11, 2009 10:31 am

Asztali verzió esetében végezze el az alábbi lépéseket:
1. Töltse le az aktuális verziót asztali számítógépére a következő linkről: http://www.digiterra.hu/hu/digiterra-ex ... erzio-demo
2. Uninstallálja az előző verzió a Start menü > Minden Program > DigiTerra Explorer 5 > Uninstall DigiTerra Explorer 5 menüpontból
3. Telepítse fel a letöltött verziót: kattintson duplán a letöltött fájlra asztali számítógépén (DTEXPV5Setup.exe) és kövesse a telepítő lépéseit.
4. A program telepítési könyvtárában találni fog egy DTExp.exe nevű fájl (általában ez a "C:\Program Files\DigiTerra Explorer v5\DTExp.exe" útvonalon helyezkedik el a telepítésnél megadott paraméterektől függően), kattintson duplán erre a fájlra.
5. A program az indítást követően létrehoz egy dtExp.log fájlt, amely az elindítás közben felmerülő esetleges problémák számunkra szükséges információit tartalmazza.
6. Küldje el ezt a fájlt support@digiterra.hu címre. A dtExp.log fájl általában a "C:\Program Files\DigiTerra Explorer v5\dtExp.log" útvonalon helyezkedik el a telepítésnél megadott paraméterektől függően.

Köszönjük!
E-mailben tájékoztatni fogjuk a további teendőkről!

Return to “DigiTerra Explorer 5”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest